Niniejszy dokument określa regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, zwany dalej „regulaminem”.
Regulamin określa zasady i zakres świadczenia usługi rezerwacji wizyt w Salonach Sprzedaży Energa.
Minimalne wymagania techniczne umożliwiające skorzystanie z usługi to aktualna przeglądarka internetowa (IE 9.0 lub wersje wyższe albo przeglądarki Chrome, Firefox, Safari i Opera).
Aby zarezerwować wizytę należy wypełnić puste pola oraz wybrać miesiąc, dzień i godzinę wizyty. Po wypełnieniu wymaganych pól i wybraniu przycisku „umów wizytę” wyświetli się potwierdzenie rezerwacji. Zarezerwowanie jednej wizyty upoważnia do realizacji spraw dotyczących jednego Klienta.
W dniu zaplanowanej wizyty, przed określoną wcześniej godziną, należy pobrać bilet z kolejkomatu znajdującego się w Salonie Sprzedaży. Kolejkomat wydrukuje bilet po wprowadzeniu numeru telefonu Klienta.
W przypadku zarezerwowania kilku wizyt w tym samym dniu numer telefonu Klienta należy wpisać za każdym razem przed pobraniem kolejnych biletów. Z wydrukowanym biletem należy oczekiwać na pojawienie się numeru z biletu oraz numeru stanowiska na głównym wyświetlaczu. Nieodebranie biletu przed zaplanowaną godziną powoduje anulowanie rezerwacji wizyty.
W przypadku podania adresu e-mail system wygeneruje potwierdzenie rezerwacji na wskazany adres.
W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty istnieje możliwość jej anulowania poprzez link, który także przesyłany jest automatycznie wraz z potwierdzeniem na wskazany wcześniej adres e-mail.
Zakazuje się, w toku rezerwacji wizyty, dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
Wszelkie reklamacje dotyczące usługi rezerwacji wizyty proszę zgłaszać osobiście w Salonie Sprzedaży Energa lub telefonicznie pod numerem 555 555 555 (koszt połączenia wg stawek operatora).
Regulamin rezerwacji wizyt
Niniejszy dokument określa regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, zwany dalej „regulaminem”.
Regulamin określa zasady i zakres świadczenia usługi rezerwacji wizyt w Salonach Sprzedaży Energa.
Minimalne wymagania techniczne umożliwiające skorzystanie z usługi to aktualna przeglądarka internetowa (IE 9.0 lub wersje wyższe albo przeglądarki Chrome, Firefox, Safari i Opera).
Aby zarezerwować wizytę należy wypełnić puste pola oraz wybrać miesiąc, dzień i godzinę wizyty. Po wypełnieniu wymaganych pól i wybraniu przycisku „umów wizytę” wyświetli się potwierdzenie rezerwacji. Zarezerwowanie jednej wizyty upoważnia do realizacji spraw dotyczących jednego Klienta.
W dniu zaplanowanej wizyty, przed określoną wcześniej godziną, należy pobrać bilet z kolejkomatu znajdującego się w Salonie Sprzedaży. Kolejkomat wydrukuje bilet po wprowadzeniu numeru telefonu Klienta.
W przypadku zarezerwowania kilku wizyt w tym samym dniu numer telefonu Klienta należy wpisać za każdym razem przed pobraniem kolejnych biletów. Z wydrukowanym biletem należy oczekiwać na pojawienie się numeru z biletu oraz numeru stanowiska na głównym wyświetlaczu. Nieodebranie biletu przed zaplanowaną godziną powoduje anulowanie rezerwacji wizyty.
W przypadku podania adresu e-mail system wygeneruje potwierdzenie rezerwacji na wskazany adres.
W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty istnieje możliwość jej anulowania poprzez link, który także przesyłany jest automatycznie wraz z potwierdzeniem na wskazany wcześniej adres e-mail.
Zakazuje się, w toku rezerwacji wizyty, dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
Wszelkie reklamacje dotyczące usługi rezerwacji wizyty proszę zgłaszać osobiście w Salonie Sprzedaży Energa lub telefonicznie pod numerem 555 555 555 (koszt połączenia wg stawek operatora).
Przepraszamy
Przepraszamy, rezerwacja wizyty w wybranym terminie nie jest możliwa. Zarezerwowałeś już dwie wizyty na ten dzień. Aby umówić kolejną wizytę we wskazanym terminie anuluj poprzednią rezerwację.
Przepraszamy
Przepraszamy wybrana godzina wizyty nie jest już dostępna. Proszę wybrać inny termin wizyty.
Szczegóły rezerwacji
Przed zaplanowaną wizytą należy pobrać bilet z automatu biletowego (kolejkomatu) znajdującego się w Salonie Sprzedaży Energa. Pobranie biletu odbywa się poprzez wpisanie numeru telefonu podanego podczas rezerwacji wizyty na ekranie dotykowym automatu.
Nieodebranie biletu przed zaplanowaną godziną powoduje anulowanie rezerwacji.
W przypadku zarezerwowania dwóch wizyt w tym samym dniu, prosimy o wpisanie numeru telefonu podanego podczas rezerwacji, ponownie przed pobraniem kolejnego biletu.
Jeśli zostały dokonane dwie rezerwacje na ten sam dzień i na ten sam numer telefonu Klienta, to kolejna rezerwacja wizyty będzie niemożliwa.
Z wydrukowanym biletem należy oczekiwać na pojawienie się numeru biletu oraz numeru stanowiska na głównym wyświetlaczu w Salonie Sprzedaży Energa.